Vil du vite hvordan du kan nå denne målgruppen? Vår rapport avslører alt du trenger å vite for å selge mer med lydreklame.
Bauer Medias lyttere – en perfekt målgruppe for boligmarkedet
En analyse fra Kantar Forbruker & Media viser at Bauers lyttere er overrepresentert når det gjelder interesse for interiør, hus og hjem, i forhold til resten av befolkningen. Det er også en større andel av dem som planlegger å kjøpe ny bolig i løpet av de neste 12-24 månedene, spesielt når det gjelder kjøp av enebolig og fritidsbolig.
Dette betyr at Bauer Medias podkast- og radiokanaler gir en unik mulighet til å treffe en relevant målgruppe som allerede vurderer boligkjøp.
Hvorfor velge radio og podkast?
Bauer Media tilbyr annonsering på en kombinasjon av populære radio- og podkastprogram, noe som skaper optimal dekning for bolig- og interiørbransjen:
- Radio gir bred rekkevidde
- Høy dekning og frekvens. Bygger god (aktiv) oppmerksomhet.
- Lydannonser har dokumentert effekt (ofte høy ROI).
- Treffer boliginteresserte – på farten, i bilen, hjemme og på jobb.
- Podkast skaper tillit og engasjement
- Podkastlytting er intimt og gir mulighet for «1-til-1 kommunikasjon».
- 92 % av lytterne bruker mobiltelefonen sin, noe som gir høy oppmerksomhet.
- Podkaster gir tilleggsdekning til radio og kan målrettes mot yngre boligkjøpere.
Med et mer optimistisk boligmarked i sikte er det på tide for eiendomsmeglere og boligleverandører å satse på effektive mediekanaler. Bauer Media gir muligheten til å nå ut til riktig målgruppe, bygge merkevare og sikre vekst i et marked som er på vei opp igjen.
Vil du vite mer? Kontakt Bauer Media i dag for å utforske mulighetene!
Få tilgang til hele rapporten her: