Hjem /
Selg med lyd!
Hver uke når vi ut til over 2,2 millioner mennesker gjennom radio, podkast og vårt nettverk for digital lyd-annonsering Audiostream. Det er mange nordmenn som du kan treffe med reklamen din! Lyd fungerer svært godt for å skape oppmerksomhet og vekke interesse, og med radio og podkast kan du både bygge sterke merker og selge varer. Skal du bygge dekning og treffe mange mennesker er radio et naturlig valg, mens med podkast kan du segmentere og treffe spesifikke målgrupper i relevante situasjoner.
Høy dekning
Bauer Media treffer ukentlig hele 2,2 millioner nordmenn. Av disse er 1,9 millioner på radio (lineær radio) og 500 000 er på digitale kanaler og podkast (Audiostream).
Segmentering
De digitale kanalene og podkastene (Audiostream) gir gode muligheter for segmentering på målgrupper. Det handler om å treffe riktig person i riktig kontekst. I tillegg gir kanalene svært god tilleggsdekning til lineær radio.
Økt ROI
Økonometriske analyser viser at ved å flytte penger fra andre medier til radio oppnår du en høyere avkastning på totalkampanjen uten ekstra kostnad (oppnår økt ROI / Return on Investment). Radioreklame er en av de mest effektive mediekanalene, en av de rimeligste for å nå ut til mange.
Lyd gir bred dekning til en lav pris med dokmentert effekt.
Lyd er et av de sterkeste virkemidlene vi har
Lyd treffer rett i hjertet og lyd og musikk fester seg direkte til hukommelsessenteret i hjernen. Lyd vekker følelser og minner, og kan få oss til å endre holdninger og atferd. Merkevarer som har sin egen lydstrategi er mer gjenkjent enn merkevarer som ikke har det. Gjennom lyd skapes det bilder og merkevarens synlighet kommer til gjennom å bli hørt.
Audioprodukter
Radio
Audiostream
Podkast
Caser
Podkastene som engasjerer: ForsvinningsFredag og Fetisha + Anine
Bauer Audiostream
Bauer Audiostream tilbyr annonsører en sømløs tilgang til et stort publikum av ledende og kjente merkevarer innen radio, nettradio og podkaster – alt på ett sted.