Igland Garasjen består av tre av Norge største garasjeleverandører; Igland Garasjen, Norges Garasjen og Grimstad Garasjen. Disse ble samlet under ett og samme felles merkenavn. Kunden ønsket å få fokus på Igland Garasjen, som er det nye felles merkenavnet. Gjennom redaksjonell forankring ønsket de å dele ut en garasje i regi av Geir Schau i Morgenklubben, og på denne måten komme i kontakt med potensielle kunder.
Det var en massiv påmelding, både via SMS og registrering på radionorge.no. Lytterne kunne huke av dersom de ønsket et godt tilbud fra Igland Garasjen – noe over halvparten gjorde. Igland Garasjen er i dag i dialog med flere potensielle garasjekjøpere. Den kommersielle spotten ga alle Radio Norge-lyttere ekstra gode tilbud ved bruk av «Radio Norge» som kodeord i «garasjekalkulatoren». Dette har ført til flere leads og tilbudsforespørsler. På denne måten har vi gjort radio målbart for kunden.