Personlig omtale fra Siri
Eurosko, Nordens største skokjede, har nylig testet ut lydannonsering i nettopp denne podkasten for å promotere Okaki – en populær sport og fritidssko som passer de fleste bruksområder. Skomerkets fokus er komfort, funksjon og kvalitet. Dette bekreftes av den populære programlederen da hun i en 2,17 minutter lang lydannonse, forteller entusiastisk om sin egen 12 mil lange «gå til jobben-aksjon» i disse skoene. På en personlig og troverdig måte beskriver hun skoenes unike kvaliteter og avslutter med: «Jeg kan bekrefte at de skoa gjør at jeg kan konsentrere meg om å høre på god musikk, drikke god kaffe og se på god utsikt når jeg er ute på tur.»
Vekker lytterens nysgjerrighet
Når lytterne hører om Okaki-sko eller andre spennende produkter gjennom populære podkaster, viser våre analyser at dette er med på vekke nysgjerrigheten deres. I tillegg opplever ofte våre lyttere en sterk personlig tilknytning til programlederne, og stoler på de anbefalingene de kommer med. Dette kan føre til søk etter mer informasjon om produktet de hører om, og potensielt utløse et kjøp.
Ønsker du også å annonsere i «Siri og de gode hjelperne», ta kontakt med Henriette.