Vi har over 19 000 reklameflater – både digitale og klassiske – plassert akkurat der folk er: i bysentrum, på knutepunkter for kollektivtrafikk, i kjøpesentre og på Norges fire største flyplasser.
Men vi gjør mer enn å vise frem gode kampanjer. Gjennom vårt eget infrastrukturselskap, UIP, bygger vi også byrom og leverer løsninger som kommer lokalmiljøet til gode – som bysykkelordninger i Norges tre største byer.
Vi tror på å gi tilbake. Derfor reinvesterer vi halvparten av annonseinntektene våre lokalt – i smarte, bærekraftige og inkluderende løsninger som gjør byene våre mer levende, tilgjengelige og bra å være i – for alle.
Tall som teller
- 65 % av Norges befolkning ser reklameflater fra oss – hver uke
- 19 000 reklameplasser gir oss tilstedeværelse der folk faktisk ferdes – hver eneste dag
- 9 av 10 synes ikke utendørsreklame er forstyrrende eller masete
«Vi er i ferd med å forandre hva utendørsreklame kan være – ved å kombinere rekkevidde, relevans og ansvar.
— Dennis Højland Nyegaard
Vi vil skape kampanjer som bygger merkevarer, engasjerer folk og bidrar til smartere og mer bærekraftige byer.
Vårt mål er å hjelpe kundene våre med å lykkes – gjennom smarte løsninger og et tett samarbeid.»
CEO, Bauer Media Outdoor Norway