Konkurransene blir skreddersydd til hver enkelt annonsør. Ved hjelp av våre programledere og våre digitale flater skaper vi engasjement og involvering på flere nivåer. Et eksempel er at Monobank betaler regningen til noen heldige lyttere i januar. Samtidig vil alle som ikke vinner få et hyggelig tilbud om hjelp til å klare seg gjennom, en for mange, økonomisk trang måned.
Et annet eksempel er fra mai 2017 hvor Ragn Sells og Morgenklubben rydder opp i Norge før 17. mai. Lytterne ble oppfordret til å ta et bilde av rotet sitt og sende det inn til Morgenklubben hvor de blir med i trekningen av en gratis container og bortkjøring. Også her vil de som ikke vinner få et hyggelig tilbud fra Ragn Sells. Dette ble et veldig bra samarbeid hvor Ragn Sells slo flere salgsrekorder umiddelbart etter konkurransen ble avsluttet.
Som sagt mulighetene er mange og vi skreddersyr konkurransene etter kundenes behov.