Nettsiden kommer snart i et nytt design. Les mer om vårt nye Corporate Brand her.

Hjem / Bunad engasjerer radiolytterne!

Bunad engasjerer radiolytterne!

Like sikkert som at bunad er et plagg som høster mye beundring, er det at mange har en mening om hvilken som er finest. Da lytterne fikk spørsmål om dette skapte det det enormt engasjement.

Roger Løvseth

Strategic Client Lead

Konkurransen gikk ut på å vinne bunadssølv fra Bjørklund, men med en tvist. I stedet for å gjøre en vanlig konkurranse hvor premien var bunadssølv, gjorde vi aktiviteten mer relevant og engasjerende.

Med hjelp fra lytterne ønsket vi å finne ut hvilken bunad som er «Norges fineste». Vi benyttet våre flater på sosiale medier, redaksjonell eksponering og redaksjonelle promospotter for å fortelle lytterne hva de kunne vinne og ikke minst hva de måtte gjøre for å delta.

Det ble et stort engasjement med nærmere 15 000 kommentarer og delinger på Facebook og kampanjen nådde over 326 000 personer.   

Roger Løvseth

Strategic Client Lead
+47 41910002