Hjem / Dagligvarekjeden Iceland med «ice melt challenge» på Radio Norge

Dagligvarekjeden Iceland med «ice melt challenge» på Radio Norge

En smeltende isblokk, live-streamet og promotert på Radio Norge, var det som skulle til for å skape blest rundt åpningen av to nye Iceland-butikker i Oslo.

Tine Tobiassen

Strategic Client Lead

I forbindelse med at dagligvarekjeden Iceland skulle åpne to nye butikker i Oslo-området ble det arrangert en «ice melt challenge» på Radio Norge. Målet var å skape oppmerksomhet rundt de to nye butikkene. Radio Norge-logoen ble frosset ned. Lytterne ble oppfordret til å gjette hvor lang tid det ville ta før isen smeltet helt og Radio Norge-logoen traff bakken. Smeltingen kunne følges direkte minutt for minutt på www.radionorge.no. Den lytteren som gjettet nærmest vant et gavekort på 10 000,- fra Iceland. Aktiviteten ble pratet om i redaksjonell tid på Radio Norge i kombinasjon med reklamespotter og poster på Radio Norges Facebook-side.

Ta kontakt med oss i Bauer Media for inspirasjon og råd om hvordan radio kan hjelpe deg og din merkevare.

Tine Tobiassen

Strategic Client Lead
+47 41453037